Report a question What's wrong with this question? You cannot submit an empty report. Please add some details. 123456789101112131415161718192021222324252627282930 Pedagogik mahoratdan 400 ta test ??Pedagogik mahoratdan 400 ta test. Har safar kirganingizda sizga ixtiyoriy 30 ta test beriladi. Bajarish uchun ajratilgan vaqt: 45 daqiqa ➡️Pedagoglarga jo'natib qo'yamiz! Manba: Super Matematika Barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting. Boshqaruvning nechta funksiyasi mavjud? 5 7 6 4 Oliy maktab pedagogikasining bosh muammosi nima? Yangilikka bo‘lgan munosabati Idrok qilish qobiliyati Muloqot madaniyati Oliy maktab o‘qituvchisining innovatsion faoliyati To‘garaklar, klublar, olimpiadalar, viktorinalar, ko‘rgazmalar, ekspeditsiyalar va hokazolar ta’limni tashkil etishning qaysi shakliga misol bo‘la oladi? Asosiy Yordamchi Frontal Guruhiy Metodologiya- qanday ta’limot? tafakkur usullari va metodlari haqidagi ta’limot borliq uning mohiyati, shakllari, asosiy tamoyillari va eng umumiy kategoriyalari haqidagi ta’limot. mahsuldorlik tomoniga yo‘naltirish yo‘llarini o‘rgatadigan falsafaning sohasi inson mohiyati to‘g‘risidagi ta’limotdir. .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? g‘oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish Ilmiylik va ijodiy tadqiqot Namunalar bo‘yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot Shaxsiy va kasbiy “Muomala chog‘ida siz eng avvalo kishidagi qalbni uning ichki dunyosidan izlang” bu so‘zlar kimga tegishli? Disterverg. . Stanislavskiy Ushenskiy D. Lokk X.X.Platev qaysi sharq allomasining ilmiy g‘oyalarini umumlashtirib bilish to‘g‘risidagi nazariyani asoslab bergan? Al-Kindiy Ibn Sino Forobiy Beruniy Pedagogik mahorat bu... pedagogikaning konseplual masalalari va amaliy jihatlarini tadqiq etadi. qonuniyatlar va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o‘rganadi pedagogikaning umumnazariy masalalari, qonuniyatlari va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o‘rganadi o‘qituvchilami pedagogik faoliyatga tayyorlash taktikasi, pedagogik qobiliyatlami shakllantirish, pedagogik madaniyat va texnikani tarkib toptirish hamda nutq texnikasini egallash yo‘llarini o‘rganadi maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalami tarbiyalash, ulami intellektual, ma’naviy-axloqiy va jismoniy jihatdan kamolotga yetkazish masalalarini o‘rganadi. Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Maslahat, sha’ma shartli talab Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo‘yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Mavzu bo‘yicha tashhislanuvchan tarzda o‘rnatishni Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Muomalada verbal ta’sir? ko‘z qarashlari va xissiy ifoda. nutqsiz ta’sir etish. So‘z orqali ta’sir etish. xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. Pedagogika qanday fan? Pedagogika tarbiyaning mazmuni, qonuniyatlari, metodlarini o‘rganuvchi, ijtimoiy, umumkasbiy fan Pedagogika tarbiya jarayonining qonuniyatlari, prinsiplari, shakl va metodlari haqidagi gumanitar fan Pedagogika tarbiyaning nazariy asoslarini tadqiq etuvchi ijtimoiy- gumanitar fan. Ta’lim-tarbiya jarayonining mohiyati, mazmuni,qonuniyatlari,metodlarini o‘rganuvchi ijtimoiy, fan. Muloqot bu – Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni Muloqot o‘zaro axbort ayri boshlash jarayoni Shaxslararo munasobatlar tizimi. Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o‘zaro munosabatga kirishish jarayoni Tarbiyalanuvchilarga ta’sir etishi natijalariga ko‘ra metodlar nechta guruhga bo‘linadi? 2 5 4 3 Har qanday davlatning qudrati nima bilan belgilanadi. Fuqarolarning bilimi va mol-mulki bilan Fuqarolarning mol-mulki va armiyasi bilan Fuqarolarning intellektual salohiyati va armiyasi bilan Fuqarolarning etukligi va intellektual salohiyati bilan Tarbiyalanuvchining xatti-harakati va faoliyatiga ijobiy baho berish asosida unga ishonch bildirish, ko‘nglim ko‘tarish va uni qo‘llab-quwatlash metodidir. Ushbu ta’rif qaysi tarbiya metodga nisbatan qo‘llanilgan. Hikoya Rag‘batlantirish Suhbat Tushuntirish Masofadan o‘qitishning tarkibiy belgilari? o‘quvchi-o‘qituvchi-kommunikatsiya o‘qituvchi-o‘quvchi-kommunikatsiya kommunikatsiya- o‘qituvchi-o‘quvchi o‘qituvchi-kommunikatsiya-o‘quvchi «Umumiy o‘rta, o‘rta maxsus va kasb-hunar ta’limi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PF-5313-son Farmoni qachon qabul qilindi? 2019-yil 25-yanvar 2019-yil 24-yanvar 2018-yil 30-yanvar 2018-yil 25-yanvar Nutq faoliyatining turini toping? bilish, o‘rganish o‘rganish. og‘zaki, yozma og‘zaki Ta’lim-tarbiya natijasida o‘zlashtirilgan va tizimlashtirilgan bilim, hosilqilingan ko‘nikma va malakalar hamda tarkib topgan dunyoqarash majmui.” ushbu ta’rif quydagi keltirilgan tushunchalardan qaysi biriga tegishli? Ma’lumot Malaka Bilim Ko‘nikma Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? pedagogikada monitoringda sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi ta’limning baholash shkalasida o‘quv jarayonini uzluksizligida Pedagogika fanining predmeti ….. o‘quvchilami nazariy bilim, amaliy ko‘nikma va malakalar bilan qurollantirish, Muayyan, aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o‘stirish, Yaxlit Pedagogik Jarayon Ta’lim-tarbiya jarayoni, mazmuni, qonuniyatlari, tamoyillari, shakl, metod va vositalari Metod nima? Maqsadga erishish yo‘li, usuli Murakkab, ko‘p qirrali, ko‘p sifatlarga ega ta’limdir Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. Bilimlami mustahkamlash va takomillashtirish, ko‘nikma va malakalaming hosil bo‘lishi bu - o‘qitish jarayonining vazifasi o‘qitish jarayonining natijasi o‘qitish jarayonining maqsadi o‘qitish jarayonining bosqichi «Fozil odamlar shahri» asari muallifini toping. Al Xorazmiy Ibn Sino. Al Buxoriy Al Forobiy Hamkorlikdagi o‘qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? ."Arra" ."Aqliy hujum" ."Birgalikda o‘qiymiz" ."O‘ylang-Juftlikda ishlang-Fikr almashing" Talabaning aqliy faoliyati xususiyatlari qanday belgilanadi? Intellektual faoliyatga qiziqish uyg‘otish sifatida Shaxsni hayotga va mehnatga tayyorlashning muhim jihati sifatida Muloqot doirasining kengayishida Bilimlar bilan qurollanish maqsadida Bilish qobiliyatini aniqlang Nutq yordamida imo ishoradan foydalanish | Fanning tegishli sohalarini bilish va keng tahlil qilish O‘z harakatlarining oqibatlarini ko‘ra bilash O‘qituvchining bayon Korreksion pedagogika asoslari fanining predmeti nimadan iborat Anomaliyalarning kelib chiqishi sabablarini, turlarini, anomal bolalarning psixofiziologik rivojlanishdagi xususiyatlarini o‘rganish Korreksion pedagogika masalalarini ishlab chikishda asos buladigan eng muxim metodologik printsip tarakkiyot printsipidir. Korreksion pedagogika-jismoniy va ruxiy kamchiliklari bor bolalarning psixofiziologik rivojlanishidagi xususiyatlarni urganadi Korreksion pedagogika fani anomal bolalar uchun differentsial ta’limni tashxis etadi, ularning ta’lim-tarbiyasi bilan shugullanadi Facebook Twitter VKontakte 0% Перезапустить тест