Report a question What's wrong with this question? You cannot submit an empty report. Please add some details. 123456789101112131415161718192021222324252627282930 Pedagogik mahoratdan 400 ta test ??Pedagogik mahoratdan 400 ta test. Har safar kirganingizda sizga ixtiyoriy 30 ta test beriladi. Bajarish uchun ajratilgan vaqt: 45 daqiqa ➡️Pedagoglarga jo'natib qo'yamiz! Manba: Super Matematika Barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting. Bilish faoliyatining faol qo‘zg‘atuvchilari ko‘rsatilgan to‘g‘ri qatorni ko‘rsating? Bilishga tayyorlik, bilish faoliyatining malaka va ko‘nikmalari Konkret faoliyatga bevosita faol qiziqish, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Konkret faoliyatga bevosita va bilvosita qiziqish Bilish faoliyatiga ehxtiyoj, axloqiy-estetik va ruhiy qoniqish Hamkorlikdagi o‘qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? ."Aqliy hujum" ."O‘ylang-Juftlikda ishlang-Fikr almashing" ."Arra" ."Birgalikda o‘qiymiz" Ko‘pgina maktablarda orqadagi partalarda xuddi xo‘rlanganlardek,ma’yus,serjahl, hamma narsaga beparvo qaraydigan,ulgurmovchi bolalar o‘tirishini o‘ylasam yuragim orqaga tortib ketadi. Bu g‘oya kimning qaysi asarida keltirilgan. A.Avloniy "Birinchi muallim A.Suxomlinskiy" Tarbiya haqida" A.S.Makarenko" Pedagogik adabiyotning foydasi xaqida" K.D.Ushinskiy "Inson tarbiya predmeti haqida" Metod nima? Murakkab, ko‘p qirrali, ko‘p sifatlarga ega ta’limdir Muammoli vaziyatlarni yaratish va hal etish Ta’limda maqsadga erishishi, masalalarini hal qilish yo‘llari, usulari Yаngi bilimlarni qidirish, izlash, tashkil qilish. PT mamalakatimiz ta’lim tizimida yoki pedagogik nashrlarda qachon paydo bo‘lgan? 1997 y "Kadrlar tayyorlash milliy dasturi"da. 2004 y. "Uzluksiz ta’lim" dasturida. 1993 y "Ta’lim to‘g‘risida" gi qonunda . 1993 y "Xalq ta’limi" jurnalida. Laboratoriya darslarining tuzilishi qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? tashkiliy qism; o‘rganilgan mavzularga doir savol-javob o‘tkazish; o‘rganilgan mavzularga doir amaliy topshiriqlarni bajarish; o‘quvchilarni baholash. tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; laboratoriya ishini o‘tkazish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi tashkiliy qism; nazariy materiallarni mustahkamlash; amaliy ish topshiriqlarini bajarish; o‘quvchilarni baholash; uy vazifasi. tashkiliy qism; o‘rganilganlarni umumiy tarzda takrorlash (yodga tushirish); nazorat ishini o‘tkazish; uy vazifasi (o‘rganilganlarni qayta takrorlash maqsadida) PT ta’lim maqsadini aniqlang. Mikro maqsadlarga aylantirish Mavzu bo‘yicha tashhislanuvchan tarzda o‘rnatishni Mavzu bo‘yicha umumiy belgilashda taqozo etadi Rivojlantiruvchi va shakllantiruvchi Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? Ijtimoiy madaniyat Kasbiy ahamiyatli madaniyat Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi Kasbiy faoliyatda yetukligi Pedagogik navotorlik – bu... Irodaviy ta’sir ko‘rsatish Keskin, murakkab, uzundan-uzun pedagogik kurash Yashirin, ijtimoiy-ruhiy xodisa Yuksak – ahloqiy g‘oyalar Didaktikaning asosiy tushunchalari qaysilar? Dars, darsdan tashqari ishlar bilim, kunikma malaka Ta’lim jarayon mohiyati, qonuniyatlari, printsiplari, metodlari, Dars, suhbat, ma’ruza, hikoya kuzatish Dars, o‘quvchilarning mustaqil ishlari, ekskursiya bayon Didaktika atamasini birinchi bo‘lib kim fanga kiritgan Yan Amos Komenskiy Rene Dikart Arastu V.Ratke O‘quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to‘g‘ri ko‘rsatilgan? Bir nechta javobni belgilashingiz mumkin o‘qitish texnologiyasi o‘qitish nazariyasi o‘qitish texnikasi Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo‘lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko‘rsating? Abu Rayxon Beruniy "Mas’ud qonuniy" Abdurahmon Jomiyning "Musiqa" risolasi Forobiyning "Baxt saodatga erishuv" to‘g‘risida Alisher Navoiyning"Maxbub-ul qulub" bu-ta’lim jarayoni, mazmuni, qonuniyat va tamoyillari, shakl, metod vavositalarini ilmiy asoslab beruvchi ta’lim nazariyasi, pedagogikaning alohida sohasi Tarbiya nazariyasi Maxsus pedagogika Didaktika Ijtimoiy pedagogika Masofadan o‘qitishning tarkibiy belgilari? o‘qituvchi-kommunikatsiya-o‘quvchi kommunikatsiya- o‘qituvchi-o‘quvchi o‘qituvchi-o‘quvchi-kommunikatsiya o‘quvchi-o‘qituvchi-kommunikatsiya O‘quvchi shaxsini g‘oyaviy va ma’naviy-axloqiy jihatdan shakllantirishda o‘qituvchining jonli so‘zi eng ta’sirchan metod hisoblanadi” ushbu ta’rif qaysi tarbiya metodga tegishli? Namuna Suhbat Hikoya Tushintirish O‘qitishning an’anaviy metodlarini ko‘rsating? Ko‘rgazmali, mantiqiy, ommaviy metodlari. Aralash darslar, bilimlarni mustahkamlash va takrorlash darslari, bilimlarni umumlashtirish darslari Mantiqiy, o‘z-o‘zini nazorat qilish metodlari. Og‘zaki ko‘rgazmali amaliy mashqlar metodi Pedagogik diagnostikaning eng muhim kreteriyalari qaysilar? Haqqoniylik, puxtalik, ishonchlilik Xamma javob to‘g‘ri Tartiblilik, bosqichma bosqich Umumiylik, oydinlik Uning asosiy natijasi - hukumat sub’ektlarining markazlashtirilishi” Quyida keltirilgan ta’rif globallashuvning qaysi turiga tegishli Siyosiy Madaniy Ijtimoiy Iqtisodiy Noverbal nutq turlari to‘g‘ri keltirilgan qatorni toping? Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, Morze alifbosi Og‘zaki va yozma nutq. So‘z mimika aks sado axborot. Mimika, fantomimika, og‘zaki nutq. Pedagog modeli nimalardan iborat? o‘z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o‘z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish Tarbiya qanday paydo bo‘lgan? Mehnat qurollari paydo bo‘lishi bilan Inson paydo bo‘lishi bilan Jamiyat paydo bo‘lishi mumkin Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo‘lgan Barcha yosh davrlari psixologiyasi bilan bog‘liqlikda jadal rivojlanayotgan shaxsnig yetuk rivojlanish cho‘qqisi - «akme shaxs» darajasiga yetkazish qonuniyatlari, texnika va texnologiyasini tadqiq etadi. Pedagogik akmeologiya Pedagogik antropologiya Neyropedagogika Pedagogik aksiologiya Tarbiya va tarbiyalanuvchilar orasidagi munosabatlar turiga qarab qanday turlariga bo‘linadi? aqliy, mehnat, jismoniy tarbiya} pragmatik, aksiologik, jamoaviy, individual tarbiya fuqarolik, siyosiy, baynalmilal, axloqiy, estetik, mehnat, jismoniy avtoritar, demokratik, liberal, erkin tarbiya O‘qituvchining suhbatini tashkil qila olish mahoratini aniqlang Kuzatish jarayoni Eksperimentlar o‘tkazish jarayoni Axborotga kirisha olish jarayoni So‘rovnomalar o‘tkazish Mahoratning shakllanish bosqichlariga nimalar kiradi Bilim, ko‘nikma, malaka. Reproduktivlik, ijodiylik, ijodiy-novatorlik. Intilish o‘zlashtirish, yetkazib berish. Navatorlik, kasbiy bilimdonlik, fannig uslubi. Shaxs ongini shakllantirish metodlari nechta? 10 12 11 9 Kadrlar tayyorlash milliy dasturining 5 ta tarkibiy qismi qaysi qatorda keltirilgan? Inson, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, fan, ishlab chiqarish Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, san’at, ishlab chiqarish Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, fan, ishlab chiqarish shaxs, davlat va jamiyat, oliy ta’lim, fan, ishlab chiqarish Muayyan harakat yoki faoliyatni bajarishning avtomatlashtirilgan shakli” ushbu ta’rif quydagi keltirilgan tushunchalardan qaysi biriga tegishli? Ko‘nikma Malaka Ma’lumot Bilim Pedagogik mahorat bu... pedagogikaning konseplual masalalari va amaliy jihatlarini tadqiq etadi. qonuniyatlar va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o‘rganadi maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalami tarbiyalash, ulami intellektual, ma’naviy-axloqiy va jismoniy jihatdan kamolotga yetkazish masalalarini o‘rganadi. pedagogikaning umumnazariy masalalari, qonuniyatlari va tamoyillari hamda tasniflashga oid masalalarni o‘rganadi o‘qituvchilami pedagogik faoliyatga tayyorlash taktikasi, pedagogik qobiliyatlami shakllantirish, pedagogik madaniyat va texnikani tarkib toptirish hamda nutq texnikasini egallash yo‘llarini o‘rganadi Facebook Twitter VKontakte 0% Перезапустить тест