Report a question What's wrong with this question? You cannot submit an empty report. Please add some details. 123456789101112131415161718192021222324252627282930 Pedagogik mahoratdan 400 ta test ??Pedagogik mahoratdan 400 ta test. Har safar kirganingizda sizga ixtiyoriy 30 ta test beriladi. Bajarish uchun ajratilgan vaqt: 45 daqiqa ➡️Pedagoglarga jo'natib qo'yamiz! Manba: Super Matematika Barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting. O‘z ruhiy kayfiyatiga beixtiyor ta’sir ko‘rsatishni egallash uchun … Aqliy xis-tuyg‘ularini boshidan kechiradi O‘zi-o‘ziga ta’sir qilishdan foydalaniladi Ijobiy hissiyotlar doirasini kengaytiradi O‘quvchi shaxsiga ta’sir ko‘rsatishdan foydalanadi O‘qitish jarayonida o‘quvchilar va o‘qituvchilar o‘rtasida necha xil emotsional muloqat turlari sodir bo‘ladi. 2 4 3 5 «Umumiy o‘rta, o‘rta maxsus va kasb-hunar ta’limi tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PF-5313-son Farmoni qachon qabul qilindi? 2019-yil 25-yanvar 2018-yil 25-yanvar 2019-yil 24-yanvar 2018-yil 30-yanvar Ta’lim oluvchilarning nutq madaniyati va mantiqiy tafakkurini taraqqiy ettirish, ularning bilish imkoniyatlari bilan bog‘liq usul qanday usul deyiladi? O‘yin mashqi Og‘zaki mashq Yozma mashq Individual mashq Oligofreniya necha darajada namoyon bo‘ladi? Akli zaif oligofren, demensiya Klinik, psixologik, pedagogik Rezus faktorining tugri kelmasligi, xromosoma kasalliklari Debil, imbetsil, idiot O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategiyasi qaysi yillarni o‘z ichiga oladi 2020-2021 2017-2021 2017-2020 2017-2019 O‘quv diskussiyasining bosh maqsadi nima? tarbiyalash, rivojlantirish, ta’lim berish bilishga bo‘lgan qiziqishni rag‘batlantirish ko‘nikma va malakalar hosil qilish nazorat, o‘z-o‘zini nazorat qilish Oila ilmiy-amaliy markazi qachon tashkil etildi? 1998-yil 2-mart 1998-yil 2-may 1998-yil 2-fevral 1998-yil 2-iyun Pedagogik tizim nimalardan iborat? gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan o‘quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish tankidiy-ijodiy yondashuv, o‘zaro ta’sirlar pedagogik jarayonning obg‘ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o‘rtasidagi munosabatlar, o‘zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan Pedagogik kasblarga oid shaxsiy fazilat bo‘lgan dilkashlikni o‘zida shakllantirish bosqichlarini aniqlang? Introverlik xususiyatiga ega bo‘lish O‘z-o‘zini tarbiyalash, ixtisoslantirilgan mashqlar ustida ishlash Shaxsiy xususiyat deb qarab chiqis Turli jamoalarda ishlar olib berish Muloqotning interaktiv jihati- Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayriboshlash jarayoni Shaxslar’aro munosabatlarning mehanizmlari. Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir o‘tkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning o‘zaro bir birlarini idrok qilish jarayoni Dalil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o‘tkazmoq, aylantirmoq, ko‘rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? bilish analiz tushunish sintez Pedagogik ta’sir ko‘rsatishning asosiy usullarini belgilang Maslahat, sha’ma shartli talab Iltimos, ishonch, ma’qullash Ma’qullash, koyish, xursand bo‘lish Talab,istiqbol, rag‘batlantirish, ta’sir etish Nazariyaning amaliyot (hayot) bilan bog‘liqlik prinsipi. O‘quvchilar o‘zlashtirgan bilimlari ularning bevosita hayot faoliyatida qo‘llangan yoki dasturulamal bo‘lib xizmat qilgandagina ahamiyatli ekanligiga ishora qiladi. Ta’lim-tarbiya va shaxs rivojlanishi (kamoloti)ning uyg‘unligi, muayyan tizimga ega ekanligini anglatadi. O‘quv predmetlari mazmuniga inson omili, uning qadr-qiymati, sha’ni, or- nomusi, huquq va burchlarini hurmatlash g‘oyalarini singdirish zarurligini nazarda tutadi Pedagogik jarayon amal qilishi zarur bo‘lgan qoidalar, ya’ni prinsiplarning mohiyatini bilish imkonini beradi. K.S.Stonislovskiy muomala harakatini necha bosqichga bo‘lgan. 2 5 4 7 O‘qituvchi faoliyatiga oid malakalardan biri tashkilotchilik malakasiga tegishli xususiyatni ko‘rsating. O‘quvchilar orasida faol bolalarni aniqlay bilish tarkibiy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Ota-onalar va keng jamoatchilik o‘rtasidagi ishlarni tashkil eta bilish. Tarbiyaviy ishlarni rejalashtira bilish faoliyatning eng maqsadga muvofiq turlarini tanlay bilish. Ta’lim va kadrlar tayyorlash tizimining faoliyatini tartibga solish va nazorat qilishni amalga oshiruvchi kadrlami tayyorlash va ulami qabul qilib olishning kafillaridir. Ushbu ta’rif KTMD ning qaysi tarkibiy qismiga tegishli? davlat va jamiyat uzliksiz ta’lim fan ishlab chiqarish Pedagogik texnika vositalari nimalardan iborat? Sanat va muloqat Nutq va sanat Nutq va muloqat Maxotar va muloqat. «Oliy o‘quv yurtidan keyingi ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora- tadbirlari to‘g‘risida» Qarori qachon qabul qilindi. 2017-yil 16-fevral 2017-yil 15-mart 2017-yil 23-fevral 2017-yil 22-may Ko‘nikma deb nimaga aytiladi? O‘quvchilarni ta’lim ishining muayyan tartiblariga odatlashlariga aytiladi. O‘quvchilarni ta’lim jarayonida o‘zlashtirgan bilimlariga aytiladi. O‘quvchilarning o‘zlashtirgan bilimlarini amalda qo‘llash usullarini egallashlariga aytiladi. O‘quvchilarning o‘quv sharoitiga ko‘nikib ketishlariga aytiladi. Shaxs rivojlanishining qanday umumiy qonuniyatlari bor? Ma’lum darajada harakatchan, o‘zgaruvchanligini saqlab qoladigan inson Atrof-muhit, insonlar bilan faol munosabatda bo‘la oladigan inson Muayyan ijtimoiy guruhning vakili bo‘lgan, biror faoliyat turi bilan shug‘ullanadigan, atrof-muhitga ongli munosabatda bo‘la oladigan konkret inson Individuallik xususiyatiga ega bo‘lgan inson Kadrlar tayyorlash milliy dasturining 5 ta tarkibiy qismi qaysi qatorda keltirilgan? shaxs, davlat va jamiyat, oliy ta’lim, fan, ishlab chiqarish Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, san’at, ishlab chiqarish Shaxs, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, fan, ishlab chiqarish Inson, davlat va jamiyat, uzliksiz ta’lim, fan, ishlab chiqarish Barkamol shaxsni rivojlantirish, ta’lim-tarbiya berish haqidagi fan... bu? Pedagogika Falsafa Tarix. Psixologiya. Gnoseologiyaning lug‘aviy ma’nosi nima? gnozis-faoliyat, logos – tadkikot gnozis-moxiyat, logos – ta’limot gnozis-kadriyat, logos – ta’limot gnozis-bilish, logos – ta’limot Rivojlangan aqlning eng oliy shakli nima? Ijodiy yondashish Mustaqil fikr Intizomliylik Ijodiy tafakkur Tarbiya tamoyillari nechta? 6 5 7 8 Tarbiya qanday paydo bo‘lgan? Inson paydo bo‘lishi bilan Tarbiya jamiyat rivojlanishhining ob’yektiv ehtiyoji sifatida paydo bo‘lgan Mehnat qurollari paydo bo‘lishi bilan Jamiyat paydo bo‘lishi mumkin …- ta’lim muasasasasining boshqaruv organi. Nuqtalar o‘rnidagi so‘zni toping? Xalq ta’lim bo‘limi Pedagogik Kengash Vazirlik Maktab «Metod» so‘zining lug‘aviy ma’nosini ko‘rsating? "Metod" lotincha so‘z bo‘lib, "vositachi" ma’nosini bildiradi "Metod" grekcha so‘z bo‘lib, yo‘l, usul demakdir "Metod" yunoncha so‘z bo‘lib, "uslubiyat" ma’nosini bildiradi "Metod" inglizcha so‘z bo‘lib, "yo‘l ko‘rsatuvchi" degan ma’noni bildiradi .Pedagogik malaka deb nimaga aytiladi? Pedagogik tafakkur egasi munosib shaxs, o‘z ishining ustasi bo‘lish, barchasiga ulgurish Mustahkam kasb-kor faoliyatining ma’naviy asosiga ega bo‘lish. Egallagan bilim va ko‘nikmalari asosida faoliyatining ma’lum turini uddalay olish yaxshi bajara olish qobiliyatidir Turli ixtisoslar bo‘yicha o‘qituvchiga xos fazilatlarning namoyon bo‘lishi. Facebook Twitter VKontakte 0% Перезапустить тест